Α’ όψηː Θεοτόκος Γλυκοφιλούσα και προτομές αγίων.
Β΄ όψηː Σταύρωση.
15ος αιώνας.
ΒΧΜ 1003
Η αμφιπρόσωπη εικόνα προέρχεται από την Τούζλα στα παράλια της Προποντίδας και παραλήφθηκε στις 22 Αυγούστου 1927. Η παράσταση της Παναγίας στην κύρια όψη φέρει μεταγενέστερη επιγραφή με την επωνυμία « η Θεοσκέπαστος ». Στο κάτω μέρος εικονίζεται σειρά αγίων σε μικρότερη κλίμακα. Είναι σε προτομή και μετωπικοί. Από αριστερά προς τα δεξιά η αγία Κυριακή που σε μεταγενέστερη επιγραφή φέρεται ως αγία Φωτεινή, η αγία Παρασκευή, η αγία Θεοδοσία, οι άγιοι Γεώργιος και Δημήτριος, ο προφήτης Δανιήλ, ο προφήτης Ηλίας και ο άγιος Ανδρέας Κρήτης. Η εικόνα, σύμφωνα με το έγγραφο της παραλαβής της, έφερε αργυρή επένδυση η οποία επεστράφη στην επιτροπή παραλαβής κειμηλίων προσφύγων. Πιθανότατα, λόγω της μεγάλης αρχαιολογικής αξίας η επιτροπή έκρινε ότι η αμφιπρόσωπη εικόνα πρέπει να παραμείνει και να εκτεθεί στο Μουσείο, ενώ η μεταγενέστερη πιθανότατα επένδυση να επιστραφεί σε κάποια από τις κοινότητες των προσφύγων που εγκαταστάθηκαν στην Ελλάδα και να κοσμήσει ένα νεοαγενειρόμενο ναό τους.
Ευαγγέλιο από πορφύρα
Η αμφιπρόσωπη εικόνα από την Τούζλα
Ένα εμβληματικό προσφυγικό «κειμήλιο»
Μία βυζαντινή Οδηγήτρια
Ένα Ευαγγελιστάριο από την Τραπεζούντα
Ένα σημαντικό παλαιολόγειο έργο
Τετραευάγγελο από την Αδριανούπολη
Μια κρητική εικόνα από την Ανατολική Θράκη
«Εις γάμου κοινωνίαν»
Ένας περίεργος λαιμοδέτης
Κομματιασμένη μνήμη
Ζουμζούτ η προσκυνήτρια
Προσφυγικό κειμήλιο «τεχνοτροπίας Ρωσσικής»
Μία ασυνήθιστη «εικόνα» από την Καππαδοκία
«Φυλάσσει (Κύριος) πάντα τα οστά αυτών...» (Ψαλμοί, λγ 21)
Μία καραμανλίδικη εικόνα